Knowledgebase

 Search your questions?

  

אפשרויות שינויים ומדיניות ההחזרות של שמלות בהכנה מיוחדת

<span dir=rtl>מדיניות שינוי והחזרה לשמלות הנתפרות לפי הזמנה</span>
שינוייםמדיניות ביטוליםמדיניות החזרותתהליך ההחזרה

שינויים

אם ברצונך לבצע שינויים קלים בשמלה, אנחנו תמיד משאירים מספר סנטימטרים בתפרים על מנת שהחייט המקומי שלך יוכל לבצע את השינויים הדרושים בקלות. לשמלות יש בדרך כלל מרווח של 2.5 ס"מ בכל צד של תפר. עם זאת, פרטי פרחים, חרוזים או חגורות/סרטים עשויים להגביל את שחרור השמלה.

אם מידת המוצר שקיבלת שונה ביותר מ-2.5 ס"מ מהמידה שהוזמנה, אנו ממליצים על מציאת חייט מקומי לשם התאמה של המידה. נשמח לכסות הוצאות התיקון בעלות כוללת של עד 100% ממחיר המוצר. אם בחרת באפשרות זו, אנא זכרי לדרוש קבלה מהחייט משום שאנו נצטרך עותק לשם הזיכוי.

אין החזרה או החלפה של בגדים שאינם מתאימים אך סופקו במידה המצויינת בהזמנה. במקרה הנ"ל אנא פני לחייט המקומי שלך על מנת לבצע התאמה על חשבונך.

מדיניות ביטול

אנו מבינים שהזמנת שמלה לאירוע המיוחד שלך היא אירוע חשוב, מדיניות הביטולים שלנו גובשה כשעובדה זו עומדת לפנינו. הביגוד שלנו וחלק מהאביזרים (בכלל זה נעליים וסרטים) מוכנים לפי הזמנה. בין אם אתם מזמינים מידה סטנדרטית או מידות מיוחדות, אין אפשרות להשתמש שנית בחומרי הגלם לאחר שתהליך היצירה החל. החדשות הטובות הן שלאחר ביצוע ההזמנה עדיין יש זמן לשנות את דעתכם. אנא עיינו במדיניות הביטולים וההחזרות שלנו שלהלן לגבי פרטים.

  • הזמנות שבוטלו בתוך 24 שעות מזמן אישור התשלום* זכאיות להחזר כספי מלא.

  • הזמנות שבוטלו יותר מ-24 שעות לאחר אישור התשלום* יהיו זכאיות להחזר כספי חלקי הכולל את דמי המשלוח ו-50% מערך הרכישה.

  • לאחר שההזמנה שלך נשלחה, לא ניתן יותר לבטלה. במידה ותרצה/י לבטל את הזמנתך, אנא היכנס/י ל"הזמנות שלי" על מנת להמשיך.

  •  כאשר תקבל/י אימייל שכותרתו "תודה. התשלום שלך אושר. (הזמנה מספר #________)", התשלום שלך עובד ואושר.

מדיניות החזרות

שביעות רצונך המלאה חשובה לנו במיוחד! כאשר החבילה שלך תגיע, אנו ממליצים לך לבדוק ולוודא כי השמלה או הבגדים שהזמנת נתפרו לפי המידה הסטנדרטית או המותאמת שציינת בהזמנתך. מדדו את הפרטי הלבוש שלכם בהקדם האפשרי. בבקשה אל תסירו את התגיות, בצעו שינויים או שטיפה.

אם אתם מחזירים פרטי לבוש או אביזרים, אנא וודאו כי הם במצבם המקורי - לא נלבשו, לא כובסו , לא שונו, לא נפגמו, נקיים, ללא שיער וכוללים את התגיות בשלמותן ומחוברות.

  • פריטים פגומים או שנשלחו בטעות

    אם סיפקנו פריט בצבע הלא נכון: אתם זכאים להחזר מלא לאחר ששירות הלקוחות יוודא שקיבלתם את הצבע הלא נכון. אם הבדלי הצבע נגרמו כתוצאה מהגדרות מסך המחשב שלכם, לא יסופק החזר.

    נשלח פריט פגום או עם נזק: אתם זכאים להחזר מלא או החלפה. כאשר אתם מבקשים החזר, אנא ספקו לשירות הלקוחות תמונות המראות בבירור את הבעיה עם המוצר ואת מספר המשלוח בחברת השליחויות בהקדם האפשרי. אם אתם מאמינים שהמוצר ניזוק במהלך השילוח, שירות הלקוחות יזדקק לתמונות המראות את העטיפה שניזוקה וכן מסמכי "הוכחת נזק" כדי לעבד את בקשתכם להחזר או החלפה. אתם יכולים לפתוח את החבילה בנוכחות השליח ואם תמצאו שהפריט ניזוק במהלך השילוח, תוכלו לסרב לקבל אותו. LightInTheBox תספק לכם במקרה זה מוצר חלופי באופן מיידי.

  • בעיות הקשורות במידות או בהתאמה

    ראו שינויים.

  • שגיאת צבע

    הגדרות המסך שלכם עלולות לשנות את הצבע המופיע בתמונות האתר LightInTheBox.com. הבדלי צבע קלים בין המוצר שהתקבל לבין המוצר באתר אין משמעותם כי המוצר פגום או נשלח בטעות.אולם, אם אתם בטוחים כי קיבלתם מוצר בצבע שגוי, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות בכדי לבדוק אפשרות החזרה או החזר כספי.

  • הזמנות שמתעכבות

    אם לא ניתן לשלוח פרטים בהכנה מיוחדת בזמן שננקב לראשונה, שירות הלקוחות יציע לכם את אפשרויות הבאות: 1. אם החלטתם לקבל את הפריטים שהתעכבו בפחות מ-10 ימים, מתן מענקים על סך 10% משווי הפריטים שהתעכבו. 2. עבור פריטים שהתעכבו יותר מ-10 ימים, מתן מענקים על סך 30% משווי הפריטים שהתעכבו. 3. אם אין ברצונכם לקבל את הפריטים שהתעכבו, באפשרותכם לבטל את ההזמנה ולקבל החזר מלא בכל זמן לפני שיבוצע המשלוח.

  • מוצרים שלא ניתן להחזיר או להחליף בשל סיבות של הגיינה.

    פריטים בהתאמה אישית ופריטים צבועים, עגילים (לרבות ערכות תכשיטים הכוללות עגילים), ומוצרי טיפוח אישי (לרבות הלבשה תחתונה) נחשבים כמירה סופית; בבקשה שימו לב שלא יבוצעו החזרים או החלפות עבור מוצרים אלו.

תהליך ההחזרה

    ל-LightInTheBox.com מערכת קלה לשימוש המאפשרת לך איתור כלל הרכישות שלך, ומאפשרת שליחת בקשה להחזרה במקרה והתגלתה בעיה עם ההזמנה שלך.

    בבקשה וודאו ליצור קשר עם שירות הלקוחות בתוך 7 ימים מקבלת הזמנתכם.

    כדי ליצור קשר עם שירות הלקוחות, הכנסו לחשבון עברו ל"הזמנות שלי" והקליקו על ההזמנה עבורה אתם רוצים לקבל עזרה. בתחתית הדף בין רשימת המשלוחים שלכם, תמצאו את האפשרות "החזרות והחזרים כספיים".   בבקשה שימו לב, אם מבוצע החזר של פריט ללא תיאום מוקדם עם שירות הלקוחות, ביצוע ההחלפה או ההחזר יתעכבו.

    כאשר אתם מקליקים על "החזרים והחלפות", אנא מלאו את הטופס וספקו את הסיבה להחזרה וכמה שיותר פרטים, העלו תמונות המציגות את הבעיה בבירור (אם ישנו צורך), ואת השם, הצבע, והמספר של המוצר המיועד להחלפה (אם יש צורך). שירות הלקוחות שלנו יבדוק את בקשתך ויגיב בתוך 24 שעות.

    לאחר ששירות הלקוחות אישרו את בקשתכם, אנא שילחו את המוצר ואת טופס החזרת המוצר המלא בהקדם האפשרי. לאחר קבלת החבילה שלכם, ההחזר יעובד בתוך 3-5 ימי עסקים. לאחר מכן, יבוצעו ההחזר או ההחלפה.

    אם אתם מבקשים החזר יחד עם החזרת המוצר, אנא אפשרו עד שני מחזורי חיוב לפני שחשבונכם יזוכה לאחר שהפריטים שלכם התקבלו אצלנו והזיכוי אושר.

ATest